HURTOWE CENY PALIW

2021-10-27 Emilianów Koluszki Małaszewicze Dębogórze Mościska Nowa Wieś Wielka Radzionków Wola Rzędzińska

*w stosunku do SPOT:  Orlen  Lotos

2021-10-27 Gutkowo Dębogórze Szczecin Gdańsk Koszalin

*w stosunku do SPOT:  Orlen  Lotos

2021-10-27 Emilianów Koluszki Mościska Nowy Dwór Mazowiecki Ostrów Wielkopolski Płock Nowa Wieś Wielka Piotrków Trybunalski Rypin Skarżysko Kościelne

*w stosunku do SPOT:  Orlen  Lotos

2021-10-27 Czechowice Łętownia Radzionków Trzebinia Widełka Wola Rzędzińska Boronów Jasło Strzemieszyce

*w stosunku do SPOT:  Orlen  Lotos

2021-10-27 Małaszewicze Lublin Sokółka Narewka

*w stosunku do SPOT:  Orlen  Lotos

2021-10-27 Bolesławiec Kawice Nowa Sól Poznań Schwedt Wrocław Rejowiec

*w stosunku do SPOT:  Orlen  Lotos



Importerów , producentów oraz hurtownie zainteresowane współpracą w zakresie dystrybucji towarów zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
2021-10-27 Orlen Lotos BP Anwim
Olej Napędowy - 5047 5010 -
Benzyna Bezołowiowa 98 - 5162 5144 -
Benzyna Bezołowiowa 95 - 4854 4839 -
Olej Napędowy Arktyczny - 5312 - -
Olej Napędowy Grzewczy - 3458 - -

Wiadomości

PERN wybrał inżyniera budowy II nitki Rurociągu Pomorskiego.

  2020-06-22

Umowa na wykonywanie funkcji inżyniera została zawarta z konsorcjum w składzie: SGS Polska Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie (lider) oraz BBF Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (partner).

Funkcja inżyniera budowy jest często wykorzystywanym rozwiązaniem przy tak dużych projektach. Polega ona na zapewnieniu zespołu wykwalifikowanych ekspertów, którzy są wsparciem na etapie przygotowania oraz zarządzania technicznego i nadzoru na etapie realizacyjnym inwestycji.

II nitka Rurociągu Pomorskiego

Budowa II nitki Odcinka Pomorskiego – rewersyjnego rurociągu ropy naftowej na odcinku Płock-Gdańsk to kluczowe przedsięwzięcie z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju. Celem jest stworzenie dodatkowej infrastruktury, która zwiększy bezpieczeństwo tłoczeń i stanie się zabezpieczeniem dla transportu ropy naftowej. Planowana trasa rurociągu surowcowego ma 240 km i będzie biegła wzdłuż już istniejącej I nitki rurociągu.

Za budową drugiej nitki rurociągu pomorskiego przemawiają także dynamiczne zmiany w otoczeniu, wskazujące na ewidentny wzrost znaczenia dostaw morskich ropy do Polski, będący wynikiem strategii dywersyfikacji dostaw realizowanej przez polskie rafinerie.

Tadeusz Zwierzyński, wiceprezes PERN

Projekt powstaje w oparciu o ustawę z dnia 22 lutego 2019 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w sektorze naftowym, która weszła w życie 18 kwietnia 2019 r.

 

Źródło 

PERN S.A.

  Wróć

MASZ PYTANIA?


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

502 404 606

Polska Giełda Paliw Płynnych S.A.

Warszawa 00-410 Solec 18 lok. B21

biuro@pgpp.pl

NIP 1251660119

DPC.DPC-2.4113.187.2019.MJ